Originalno prikazan između dva čina novog baleta Francisa Picabie, Relâche, Entr’acte (Međučin) je bio prvo zajedničko djelo pariškog dadaističkog kruga, labava saveza umjetnika posvećenih filozofiji satiričkih javnih događaja i estetičkom eksperimentiranju. Redatelj René Clair htio je iskoristiti svoj rad kako bi pronašao “čisti film”, specifični umjetnički vokabular koji bi otkrio bit medija. Entr’acte je neka vrsta piknika dadaističke družine; Marcel Duchamp i Man Ray igraju šah, Erik Satie i Picabia pucaju iz topa, a cijela skupina jurca u ubrzanoj snimci pogrebne povorke. Clairova sintaksa besmislenih slika opire se analizi. Zašto bi netko napravio toliko preobrazbi u filmu — balerine u bradata muškarca, čovjeka bez nogu koji iznenada dobiva sposobnost kretanja? Dadaisti su vidjeli priliku napasti tradicionalne narativne istine u filmu — ismijati “lik”, “ambijent” i “radnju” kao buržoaske konvencije, uništiti uzročnost uporabom prirodna dinamizma filmskog medija kako bi oborili konvencionalne aristotelijanske pojmove vremena i prostora. Čineći to, znali su da bi mogli dovesti u pitanje ideološke temelje starog doba koji su tako rado podržavali dobro izgrađenu priču. Godine 1924. dadaisti su u filmu Entr’acte izašli na ulice i krovove kako bi se tim uvjerenjima nasmijali u lice.
Uloge: Jean Börlin, Inge Frïss, Francis Picabia, Marcel Duchamp, Man Ray
Režija: René Clair
Scenarij: Francis Picabia, René Clair
Fotografija: Jimmy Berliet
FR • 1924 • 22' • eksperimentalni